سومین دوره آموزشی تربیت مدرس مهارت عمومی در استان هرمزگان برگزار شد(+تصاویر)

۰۲ آذر ۱۳۹۲ | ۱۳:۳۰ کد : ۲۱۹۵۵ اخبار شیرپوینت
برگزاری دوره های آموزشی مهارت افزایی مدرسین دانشگاه گامی بلند در راستای نیل به اهداف عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد.
سومین دوره آموزشی تربیت مدرس مهارت عمومی در استان هرمزگان برگزار شد(+تصاویر)

سومین دوره آموزشی مهارت های عمومی تربیت مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان هرمزگان طی سه روز از چهارشنبه 29 آبان لغایت 1آذرماه 92 با حضور دکتر همایون روحیان رئیس امور مدرسان، دکتر عباس مرادی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان هرمزگان و جمع کثیری از اساتید و مدرسان مراکز آموزشی علمی کاربردی در جزیره کیش برگزار شد.
رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه علمی کاربردی گفت: این دوره به منظور ارتقا سطح مهارتی مدرسان دانشگاه برگزار می شود. دکتر همایون روحیان افزود: در این دوره مدرسان با شیوه ها و متدهای جدید ارائه دروس، رفتار و روابط انسانی، مبانی نظام آموزش مهارتی، فن برقراری ارتباط و اصول تعلیم و تربیت اسلامی آشنا می شوند. وی یادآور شد: دوره های تکمیلی به صورت تخصصی و کوتاه مدت در آینده ای نزدیک برای مدرسان برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان هرمزگان با ابراز خرسندی از فراهم شدن فرصتی در جهت ارتقا علمی سطح مدرسان این دانشگاه، گفت: در چند سال اخیر گام های خوبی در توسعه بخش های اقتصادی و شغلی با توسعه مهارتهای آموزشی و اشتغال دانش بنیان در استان برداشته شده است. دکتر عباس مرادی با اشاره به این موضوع که دوره های آموزش تربیت مدرس می تواند خلاء های موجود آموزشی را پر نماید، افزود: یکی از چالش های عمده مراکز علمی و کاربردی فقدان مدرسان تعریف شده به لحاظ مهارتی و متفاوت با سایر دانشگاه های کشور بود. وی با تاکید بر قابلیت های اقتصادی، تجاری و صنعتی بی بدیل استان هرمزگان در قیاس با سایر استانها، گفت: توسعه مراکز آموزش عالی علمی و مهارتی و به تبع آن دانشگاه جامع علمی کاربردی سبب به وجود آمدن اشتغال پایدار در منطقه خواهد شد. دکتر مرادی به این موضوع اشاره داشتند که هم اکنون بیش از 15 هزار دانشجو در 24 مرکز استانی مشغول به تحصیل می باشند.
شایان ذکر است در این دوره سه روزه آموزشی اساتید چون دکتر صدری، دکتر فتحی، دکتر برومند به ارائه مباحثی در زمینه های نظام آموزش نظری و مهارتی، شیوه و فنون تدریس، رفتار و روابط انسانی، فن برقراری ارتباط، مهارت های سنجش و ارزیابی، کیفیت آموزشی تدریس و اصول تعلیم و تربیت اسلامی پرداختند.


نظر شما :